Tuesday 2 June 2015

Μετα-facebook εποχή

Σας ανακοινώνω με περηφάνεια ότι εδώ και περίπου 2 εβδομάδες έσβησα το facebook μου. Χαράς το κατόρθωμα εν να μου πείτε, αλλά δυστυχώς τις μέρες μας είναι. Είχα το αν θυμούμαι καλά που το 2007, αλλά τα τελευταία 1-2 χρόνια είχα περιορίσει αρκετά την χρήση του. Ναι μεν έμπαινα μέσα, αλλά εν έκαμνα ούτε ποστ, ούτε τίποτε. Εν ένιωσα ποττέ εθισμένος, αλλά αρκετές φορές όταν εν είχα κάτι καλύτερο να κάμω, δηλαδή όση ώρα επερνούσα στο σπίτι μετά τη δουλειά, εσπαταλούσα αρκετό χρόνο μέσα άδικα. Η μόνη χρησιμότητα ήταν η ενημέρωση τζιαι η επικοινωνία με φίλους. 

Όλα εξεκινήσαν πριν περίπου ένα μήνα όταν είχα πάει Λάρνακα σε πελάτη για μια εβδομάδα τζι εν είχα ίντερνετ ούτε τηλεόραση, έσβησα τζιαι το 3G που το κινητό. Πραγματικά έπνασα, εν είχα τίποτε έννοιες, ούτε ένιωσα ότι ήθελα να μπω fb. Τζι επειδή τον τελευταίο καιρό υιοθέτησα το μόττο get things done - κανεί λίστες! - απλά εξύπνισα μια μέρα τζι έκαμα το. Περιττό να σας πω ότι μετά που 2 λεπτά εγύρεφκα εντελώς μηχανικά το tab του fb για να μπω, λόγω συνήθειας. 

Εν ήταν, ούτε είναι καθόλου δύσκολο τελικά, απλά περνώ ένα μισάωρο την μέρα διαβάζοντας διάφορες ιστοσελίδες για να ενημερώνουμε για όσα με ενδιαφέρουν. Όσον αφορά την επικοινωνία, με όσους θέλω να μιλώ τζι όσοι θέλουν να μου μιλούν, υπάρχει τζιαι το skype τζιαι το κινητό τζιαι το whatsapp, στην χειρότερη έχουμε τζιαι πεζούνια, μπουκάλια στη θάλασσα, σήματα μορς κτλ κτλ. 

Έτσι που λέτε, ασχέτως με το facebook, αποφάσισα να γεμίσω τα απογεύματα μου με διάφορες δραστηριότητες, τουλάχιστον να γίνει πιο ανώδυνη η ανυπόφορα βαρετή ζωή της Κύπρου. Πάω 4-5 φορές την εβδομάδα ποδηλασία/περπάτημα, εξεκίνησα την ζωγραφική (ξανά μετά που 5 χρόνια), εξεκίνησα καινούριο βιβλίο (μόνο απόγευμα το διαβάζω γιατί όταν διαβάζεις Stephen King μετά τις 8, κάμνεις κάπως έτσι μετά), δουλεύκω πάνω σε καινούριο μουσικό project τζιαι γεννικά ότι άλλο μου έρτει στο νου. Η κατάσταση έφτασε όντως σε υποφερτά επίπεδα, μακάρι να μείνει έτσι.

(όι πέτε μου αν εξανακούσατε πιο ύπουλη/ρομαντική/smooth/evil φωνή)

6 comments:

  1. Το τραγούδι αργότερα, αλλά μπράβο που καταπιάστηκες με τα υπόλοιπα. Η ποδηλασία πώς πάει;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μια χαρά! Νομίζω άρχισα να το ξιφοούμαι τέλεια σχεδόν. Λλίο τα απότομα στριψίματα θέλουν δουλειά αλλά έχω το:)

      Delete
    2. εγώ πάντως ακόμα φοούμαι λίο. λολ! Κυριακή ποδηλασία;

      Delete
  2. Συμπάσχω, έσχει τζιαι εγώ δυο βδομάδες που κάμνω αποχή που το Facebook αλλά εν το έσβησα γιατί εν μπορω να επικοινωνήσω με ούλλους μου τους φίλους αλλιώς. Έσβησα όμως το app που το κινητό μου τζιαι έπνασα. Μπαίνω μόνο όταν έβρω λίη ώρα που είμαι σπίτι την νύχτα ή μπορεί τζιαι όι. Αλλά κάμνω τζιαι σκέψεις για να το σβήσω εντελώς. Όσο για το τραγούδι respect

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν έβρεις άλλο τρόπο επικοινωνίας με τους φίλους σου τότε μπορείς να το δοκιμάσεις. Φτάνει να το χρησιμοποιείς εσύ τζιαι όι το αντίθετο #deepquotes#feelingpretentious

      Άκουσες το καινούριο τους?
      https://www.youtube.com/watch?v=KOrXKiSy8ZY

      Delete