Monday 18 May 2015

Meet Chandler

Without further ado, I present to you...


Με καθυστέρηση λίγων μηνών, επιτέλους είπα το τζι αγόρασα το ποδήλατο (εν ονόματι Chandler). Όι απλά αγόρασα το, έμαθα σχεδόν (λέμεν τώρα...) μεσα σ' ένα απόγευμα! Μεν φανταστείτε ότι έγινα Λανς Αρμστρονγκ (αλήθκεια τωρά, έσιει κανένα που ξέρει τζι άλλους ποδηλάτες?) αλλά μέσα σε 2 ώρες εκατάφερα τζιαι ισορρόπησα, τζιαι προχωρώ για τουλάχιστον 200-300 μέτρα πριν χάσω ισορροπία. Η αλήθκεια εν το επερίμενα ότι εν να το βρω τόσο εύκολο, εχάρηκα πολλά. 

Φυσικά εννοείται πως έφα την τζιαι χαμέ, στην προσπάθεια μου να μεν δώκω πάνω σε ένα Smart σας παρακαλώ... Εμετάνιωσα το όμως, αποφάσισα ότι που τα τωρά τζιαι να πάει μόνο Mercedes τζιαι πιο πάνω εν να αποφεύγω. Τουλάχιστον αν θα σπάσω κανένα πόδι -ή αν θα αποχαιρετήσω τις όποιες πιθανότητες για οικογένεια- να μεν εν για Smart! 

Άσε που όταν το αγόρασα, ο άνθρωπος τζιαμέ έκαμε μου διάλεξη πώς τζιαι πού να το κλειδώνω. Πόψε εν να τζοιμηθώ μαζί του άμπα τζιαι κλέψουν μου το. 

Έτυχε την περασμένη εβδομάδα τζι επήα κάπου με τα πόδια κοντά που το σπίτι μου, περίπου ένα 20λεπτο. Αλόπως έσιει που την Αγγλία να περπατήσω πάνω που 15 λεπτά, τζιαι επεθύμησα το, ειδικά τωρά που άννοιξεν ο καιρός εν ότι πρέπει. Τζιαι γι αυτό έσιει 2-3 μέρες πάω περπάτημα τις νύχτες, headphones τζιαι όπου με φκάλει ο δρόμος. Εχτές εξεχάστηκα τέλεια τζιαι έφτασα ως τζιαμέ δίπλα που του θκιαόλου την μάνα. Έβαλα τζιαι το app στο κινητό να μετρά την απόσταση, έκαμα πάνω που 10km ώσπου να στραφώ. Ίντα ξέρω τωρά που εν να συνηθίσω το ποδήλατο εν να βρεθώ καμιά μέρα Λατσιά χωρίς να το καταλάβω. Γκοντ μπλες GPS.


8 comments:

  1. Με γειά!!! Ήμουν σίγουρη ότι θα το έβρισκες εύκολα το πράμα για να είμαι ειλικρινής! Θα τα πούμε κι από κοντά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ! Εγώ που την άλλη ήμουν σίουρος ότι εν θα τα έβρισκα εύκολα, αυτοπεποίθηση λαλούν σου. Will do!

      Delete
  2. οο!! με γεια! διας μου την σέλλα σου? η δική μου εν αντρική τζιαι εν φαντάζεσαι πόσο πονώ (ναι τζιαμε), αλλά για να είμαστε μπάτσοι στην ανταλλαγή πρέπει να μου δώσεις τζιαι το παγούρι + free shipping στη Σκάλα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Τι εννοείς?! Εν γυναικεία η σέλλα που έχω? Ο Chandler έννεν 'ο' Chandler? Ο Chandler τελικά εν η Rachel?? Εν αρκετά άνετη πάντως εν έχω παράπονο, δέχουμαι να γίνω ο Ross.

      Το παγούρι(Gunther) χαλάλι σου, εν νομίζω να το χρησιμοποιήσω ποτέ!

      Delete
  3. Όμορφα.:)
    Έχουμε ωραίες διαδρομές και εκτός Λευκωσίας. Με το ποδήλατο μπορείς να κάνεις αποστάσεις πολύ πιο μεγάλες από ότι υπολογίζεις. Ποιο app κατέβασες;

    ReplyDelete
  4. Για που λαλείς? Εν έχω ιδέα που διαδρομές, στην Λευκωσία ξέρω μόνο 1 για να καταλάβεις. Όταν μάθω καλά νομίζω εν να το χρησιμοποιώ παραπάνω που το αυτοκίνητο. Για το περπάτημα εκατέβασα το Mapmywalk, πολλά χρήσιμο, κάμνει τα πάντα.

    ReplyDelete
  5. Με 'γειά το ποδηλατίν. Όπου θέλεις δώκε, πάνω μου μεν δώκεις, γιατί έφασε!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ευχαριστώ, ευκαιρία να πιάσεις Mercedes!

      Delete